OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODUWWW. KASMIROVA-MAGIE.CZ

I

Definice
1) Prodávající – Rafał Żurawik, podnikající na základě zápisu v Centrálním registru ekonomických činností a informací (CEiDG) pod názvem Rafał Żurawik Magia Kaszmiru, se sídlem Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka, NIP: 6321743601, REGON: 022041594.
2) Zákazník – fyzická osoba, která dosáhla věku alespoň 13 let, přičemž pokud je mladší 18 let, je nutný souhlas jejího zákonného zástupce, pokud tato osoba nemá plnou způsobilost k právním úkonům, a dále právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, ale které zvláštní předpisy přiznávají způsobilost k právním úkonům, a která podává nebo má v úmyslu podat objednávku nebo využít jiné služby internetového obchodu (včetně spotřebitele ve smyslu článku 22 1 zákona ze dne 23. dubna 1964.
občanského zákoníku, a fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro ni nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti). 3. V případě, že se jedná o fyzickou osobu, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, může být tato smlouva uzavřena na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti.
3) Podnikatel – fyzická osoba, která vykonává podnikatelskou činnost a uzavírá kupní smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti.
4. Uživatel – zákazník nebo podnikatel, který činí nebo hodlá učinit objednávku nebo využít jiné služby internetového obchodu.
5. Internetový obchod nebo kamenná prodejna – internetový obchod prodávajícího dostupný na adrese: www.kasmirova-magie.cz.
6. Provozní řád – tento Provozní řád internetového obchodu.
7. Pracovní dny – dny od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
8. Zboží – movitá věc dostupná v internetovém obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a/nebo podnikatelem a prodávajícím. Veškeré zboží nabízené v obchodě je zcela nové, bez fyzických a právních vad a bylo legálně uvedeno na polský trh.
9) Kupní smlouva – smlouva o prodeji zboží uzavřená nebo uzavřená mezi zákazníkem a/nebo podnikatelem a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu.
10) uživatelský účet – elektronická služba, označená individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým zákazníkem – soubor prostředků v ICT systému prodávajícího, ve kterém jsou shromažďovány údaje o zákazníkovi, včetně informací o zadaných objednávkách, stavu realizace objednávek, umožňující přístup k osobním údajům poskytnutým zákazníkem
Osobní údaje zákazníka s možností jejich úpravy a výmazu. 11. Osobní údaje zákazníka s možností jejich úpravy a výmazu.
11) Formulář pro zasílání údajů – služba dostupná na internetových stránkách prodávajícího, jejímž prostřednictvím může zákazník bez uživatelského účtu nakoupit zboží v internetovém obchodě a následně uvést údaje
pro odeslání zboží. 12.
12. Elektronická služba – služba, kterou prodávající poskytuje zákazníkovi elektronicky prostřednictvím internetového obchodu.

II. Obecná ustanovení
(1) Tyto obchodní podmínky stanovují zásady pro uzavírání smluv mezi prodávajícím a zákazníkem o prodeji zboží prostřednictvím prostředků komunikace na dálku a využívání internetového obchodu zákazníkem.
(2) Správcem osobních údajů zpracovávaných v souvislosti s prováděním ustanovení těchto obchodních podmínek je Rafał Żurawik, podnikající pod názvem Rafał Żurawik Magia Kaszmiru, se sídlem Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka, NIP: 6321743601, REGON: 022041594.
Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Každá osoba, jejíž osobní údaje prodávající zpracovává, má právo nahlížet do jejich obsahu a právo na jejich aktualizaci a opravu.

III. Elektronické služby v internetovém obchodě
V internetovém obchodě jsou k dispozici následující elektronické služby: Uživatelský účet s registračním formulářem, formulářem pro zasílání údajů a poukazy.
(2) Služba Poukázky spočívá v zasílání zpráv ve formě e-mailů obsahujících informace o aktuálních, akčních nabídkách, slevách a rabatech. Služba je bezplatná a aktivuje se, když uživatel souhlasí se zasíláním obchodních informací.
(3) Smlouva o poskytování služeb elektronickými prostředky se uzavírá na dobu neurčitou.
4. Objednávky zboží v internetovém obchodě lze zadávat po registraci účtu a vytvoření uživatelského účtu nebo vyplněním formuláře s údaji o odeslání, aniž by bylo nutné registrovat uživatelský účet.
(5) Uživatel, který se zaregistroval, může zadat objednávku po přihlášení k uživatelskému účtu zadáním e-mailové adresy a hesla.
(6) Využívání elektronických služeb uživatelem je bezplatné.

IV. Podmínky registrace a objednávání
(1) Prostřednictvím webových stránek www.kasmirova-magie.cz můžete uzavřít smlouvu o prodeji zboží, přičemž se řídíte ostatními ustanoveními těchto obchodních podmínek.
(2) Registrace je bezplatná a dobrovolná. Po registraci je uživateli vytvořen individuální uživatelský účet.
(3) Za účelem registrace by měl uživatel vyplnit registrační formulář.
(4) Pokud je uživatel spotřebitelem, je nutné pro registraci uvést následující údaje:

e-mailovou adresu,
jméno a příjmení,
korespondenční adresa (ulice, číslo budovy, číslo bytu, poštovní směrovací číslo,
město, provincie, země),
kontaktní telefonní číslo,
heslo.

(5) Pokud je uživatel podnikatelem, jsou pro registraci vyžadovány následující údaje:

e-mailová adresa;
název společnosti;
daňové identifikační číslo (NIP),
adresa sídla (ulice, číslo budovy, číslo bytu, poštovní směrovací číslo, město, provincie, země);
kontaktní telefonní číslo;
heslo.

6. Uživatel je povinen používat internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, s ohledem na respektování osobnostních práv a práv duševního vlastnictví třetích osob.
(7) Uživatel je povinen zadávat údaje v souladu se skutečností.
8. Uživateli je zakázáno poskytovat protiprávní obsah.
9. Prodávající a uživatel mohou smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli ukončit dohodou smluvních stran.
(10. Uživatel může smlouvu o poskytování Elektronických služeb kdykoli vypovědět.
11. Uživatel může smlouvu o poskytování Elektronických služeb vypovědět bez udání důvodu zasláním příslušné výpovědi e-mailem na adresu: [email protected] nebo písemně na adresu: Brzezia Łąka, ul. Sportowa 11d, 55-093 Długołęka. V takovém případě smlouva zaniká uplynutím 7 dnů ode dne podání prohlášení o záměru vypovědět smlouvu (výpovědní lhůta), pokud se strany nedohodnou na kratší výpovědní lhůtě.
Výpověď smlouvy o elektronickém poskytování služeb ze strany prodávajícího bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou v uživatelském účtu. Ukončení smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky má za následek trvalé vymazání uživatelského účtu.
(13) Výpověď smlouvy o poskytování služeb elektronickými prostředky učiněnou uživatelem lze podat zasláním jejího obsahu na e-mailovou adresu [email protected] nebo smazáním uživatelského účtu.
(14) V případě zákazníků, kteří jsou zároveň spotřebiteli, může prodávající vypovědět smlouvu o poskytování elektronických služeb, pokud zákazník objektivně hrubě nebo trvale porušuje podmínky poskytování služeb, zejména při poskytování obsahu protiprávní povahy, a to poté, co byl alespoň jednou neúčinně vyzván k ukončení nebo odstranění porušování se stanovením přiměřené lhůty. Porušení Podmínek musí být objektivní a protiprávní povahy. Smlouva o poskytování elektronické služby v takovém případě zaniká uplynutím 14 dnů ode dne, kdy prodávající předloží zákazníkovi prohlášení o úmyslu smlouvu vypovědět (výpovědní lhůta).

V. Objednávání zboží

Prodávající prodává Zboží zobrazené na internetových stránkách Internetového obchodu. Je možné objednat Zboží, které není v době objednání na skladě obchodu. V takovém případě je nutné kontaktovat pracovníky obchodu e-mailem nebo telefonicky za účelem obdržení zboží. Poté bude stanovena možnost a čas dodání. V případě problémů s dodáním objednaného zboží bude zákazník informován e-mailem nebo telefonicky, že zboží nemůže být dodáno. V takovém případě bude zákazníkovi do 3 pracovních dnů vrácena celá částka převedená na účet obchodu.

(2) Pro uzavření kupní smlouvy je nutné, aby zákazník předem učinil objednávku prostřednictvím registrace uživatelského účtu nebo vyplněním formuláře s údaji o přepravě.

Za třetí Umístění fotografií zboží na webových stránkách internetového obchodu nepředstavuje nabídku ve smyslu občanského zákoníku.

4. Prodávající si vyhrazuje právo provádět změny cen zboží, provádět a rušit akce a výprodeje nebo provádět jejich změny. Výše uvedené oprávnění se nedotýká cen zboží v objednávkách učiněných před datem účinnosti změny cen, podmínek propagačních akcí či výprodejů. Individuální stanovení cen zboží je rovněž možné.

(5) K uzavření kupní smlouvy dochází okamžikem, kdy uživatel učiní objednávku. K objednání zboží dochází jeho přidáním do košíku, vyplněním formuláře s údaji a schválením objednávky. Objednávky je možné učinit také telefonicky: 533 501 533, (71) 75 09 016 (po-pá 9:30 – 18:00) a e-mailem: [email protected] (7 dní v týdnu / 24 hodin denně). Počet objednaného zboží je omezen množstvím na skladě.

(6) Objednávky podané po 18:00 hodině v pátek, v sobotu, v neděli a ve svátek budou vyřízeny následující pracovní den.

7. V reakci na učiněnou objednávku zašle prodávající do 2 pracovních dnů e-mail na uživatelem uvedenou e-mailovou adresu nebo telefonicky kontaktuje za účelem přijetí objednávky (nabídky) – v takovém případě je kupní smlouva uzavřena dnem vyjádření.

(8) Poté, co uživatel obdrží potvrzení o přijetí nabídky, začíná proces realizace objednávky ze strany prodávajícího.

9. Všechny ceny uvedené na webových stránkách internetového obchodu jsou uvedeny v polských zlotých (PLN) a zahrnují DPH. Ceny nezahrnují náklady na dopravu, o kterých je uživatel informován při zadávání objednávky.

(10) Závazná pro strany transakce je cena uvedená u zboží v okamžiku objednávky, prodávající si však vyhrazuje právo neodrážet aktuální stav zásob.

(11) Případné náklady na dodání jsou uvedeny v průběhu objednávání. Závisí na způsobu doručení a platby, který si uživatel zvolí.

(12) Na zakoupené zboží obchod vystaví účtenku nebo fakturu s DPH. Pro obdržení faktury s DPH by měl uživatel uvést údaje o společnosti a DIČ.

13. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud existuje důvodné podezření, že údaje zadané uživatelem jsou nesprávné nebo nepravdivé, a tyto pochybnosti nebylo možné odstranit telefonicky nebo e-mailem.

(14. Prodávající odstoupí od kupní smlouvy, pokud úhrada ceny za zboží nebyla provedena tak, jak uživatel deklaroval.

15. Prodávající umožňuje zákazníkovi zrušit objednávku. Výše uvedené je možné formou podání informace e-mailem (do názvu e-mailu doporučujeme napsat: (v e-mailu uveďte ZRUŠENÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ) nebo telefonicky. Prodávající stanoví, že stornovat lze pouze objednávky na zboží, které ještě nebylo vyřízeno (zákazník neobdržel potvrzení o jeho vyřízení). 16. Storno objednávky je možné provést pouze v případě, že zákazník neobdržel potvrzení o vyřízení objednávky.

V případě, že zboží není skladem nebo dojde k poškození zboží v provozovně prodávajícího nebo v případě problémů s dovozem objednaného zboží, bude kupující informován e-mailem nebo telefonicky o nemožnosti dovozu zboží a tím i o odstoupení prodávajícího od smlouvy. Celková částka převedená na účet obchodu bude zákazníkovi vrácena do 3 pracovních dnů.

VI. Právo na odstoupení od smlouvy (týkající se zákazníka, který je spotřebitelem ve smyslu čl. 22 1 zákona ze dne 23. dubna 1964r. Občanského zákoníku a fyzické osoby, která uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, kdy z obsahu smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení Centrální evidence a informací o podnikatelské činnosti) .

(1) Podle ustanovení zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014 má zákazník v případě smluv uzavřených na dálku právo do 14 dnů od převzetí objednaného zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu na vlastní náklady (s výhradou níže uvedených ustanovení) a vrátit zboží prodávajícímu.

(2) Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit podáním prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy může zákazník podat na formuláři, který je přílohou této smlouvy. Prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy spolu s vráceným zbožím by měl zákazník zaslat na adresu prodávajícího.

Výše uvedená lhůta 14 dnů se počítá ode dne, kdy bylo zboží zákazníkovi vydáno dopravcem. Pro dodržení lhůty postačí, když zákazník zašle prohlášení před jejím uplynutím.

(4) V případě odstoupení od smlouvy o prodeji zboží uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.

(5) Prodávající vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení zákazníka o odstoupení od smlouvy, všechny platby uhrazené zákazníkem, včetně ceny zboží a nákladů na dopravu zboží zákazníkovi. (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu doručení zvoleného zákazníkem, který je jiný než nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím). Prodávající vrátí platbu stejným platebním prostředkem, který zákazník použil při původní transakci, pokud
pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak. V každém případě zákazníkovi nevzniknou v souvislosti s tímto vrácením žádné náklady.

(6) Zboží vrácené zákazníkem by mělo být vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě, pokud možno by zboží mělo být zabaleno v původním obalu. Zboží by mělo být vráceno pokud možno s dokladem o prodeji (účtenkou nebo fakturou) na adresu prodávajícího.

7 Přímé náklady na vrácení zboží nese zákazník. Prodávající nese náklady na vrácení zboží pouze v případě, že se předem dohodl, že ponese i jiné náklady než přímé náklady na vrácení zboží.

(8) Právo na odstoupení od smlouvy se spotřebiteli nepřiznává v případech podrobně uvedených v čl. 38 odst. 1 zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014.

(9) Prodávající vrátí zákazníkovi dlužnou částku za zboží, které zákazník zaslal zpět ve lhůtě
14 dnů, počítáno ode dne doručení prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy o zboží prodávajícímu. Prodávající může zadržet vrácení plateb přijatých od zákazníka, dokud neobdrží vrácené zboží zpět nebo dokud zákazník nepředloží doklad o vrácení vráceného zboží.

VII. Úhrada ceny a dodání zboží

(1) Uživatel má právo zvolit si způsob úhrady objednaného zboží následujícím způsobem:

Bankovním převodem před dodáním zboží na bankovní účet prodávajícího. Jakmile jsou peníze připsány na účet prodávajícího, je objednávka vyřízena. Pokud si uživatel zvolí způsob platby předem bankovním převodem, neobdržení platby na bankovní účet prodávajícího do 3 pracovních dnů od předložení potvrzení objednávky bude mít za následek zrušení objednávky,
v hotovosti osobě jednající jménem dopravce pověřené prodávajícím dodáním objednaného zboží (dobírka),
24/DOTPAY převodem (bankovní převod, platební karta, paypo),
PayPal,

Zákazník musí být oprávněn k použití karty nebo účtu. Na kartě nebo účtu musí být dostatek finančních prostředků na úhradu plánované platby.

(3) Prodávající poskytuje následující způsoby dodání nebo vyzvednutí zboží:

Doručení kurýrní službou InPost,
doručení balíku do balíkomatů InPost. 4. V případě, že se jedná o zásilku, je nutné ji doručit do místa určení.

(4) Doba dodání Zboží Uživateli je do 5 pracovních dnů. Tato doba se počítá následovně:

v případě, že si Uživatel zvolí platbu bankovním převodem – ode dne připsání částky na výše uvedený bankovní účet Prodávajícího. Doporučujeme, aby uživatel do názvu převodu uvedl číslo objednávky;
v případě, že si uživatel zvolí platbu na dobírku – od data uzavření kupní smlouvy.

(5) Každá podaná objednávka je potvrzena e-mailem zaslaným zákazníkovi. Tímto způsobem jsou rovněž předávány informace o zaúčtování platby na účet (v případě platby předem) a o odeslání zboží.

(6) Ke každému objednanému zboží jsou připočteny náklady na dopravu. Náklady na dopravu jsou zákazníkovi účtovány v Polsku do výše nákupu 350 PLN, s výjimkou zahraničních zásilek, které jsou stanoveny podle tabulky v záložce doprava. Nad tuto částku a při použití způsobu platby przelewy24 nebo bankovním převodem hradí náklady na dopravu prodávající. Náklady na dopravu jsou platné v okamžiku zadání objednávky.

7. Při objednání více kusů zboží najednou se náklady na dopravu účtují pouze jednou.

VIII. Propagační poukazy

(1) Při platbě za zboží může zákazník využít propagační poukázky a dárkové poukazy.

(2) Prodávající si v případě souhlasu zákazníka vyhrazuje právo zasílat poukázky e-mailem.

(3) Zákazník je oprávněn převést právo na využití poukázek na třetí osobu.

(4) V případě podvodu, pokusu o podvod nebo podezření na jiné protiprávní jednání v souvislosti s nákupem s využitím poukázek je prodávající oprávněn požadovat platbu jiným způsobem.

(5) Prodejce neodpovídá za ztrátu, odcizení nebo nečitelnost poukázek (pokud nečitelnost není způsobena prodejcem).

(6) Propagační poukázky nelze použít při nákupu poukázek na produkty.

7 Podmínky pro propagační poukázky:

Prodávající je oprávněn vydávat propagační poukázky k použití v obchodě. Propagační poukazy lze uplatnit pouze v obchodě magia-kashmir.
Propagační poukazy platí pouze po konkrétní období na nich uvedené, lze je uplatnit pouze jednou a nelze je kombinovat s jinými propagačními poukazy. Propagační poukazy nemusí zahrnovat určité druhy výrobků.
Hodnotu propagačního poukazu nelze použít k úhradě zboží jiných osob.
Pokud si zákazník objedná zboží za cenu nižší, než je hodnota propagačního poukazu, nebude mu rozdíl vrácen a zbývající hodnota poukazu nebude převedena na účet zákazníka.
Částka z propagačního poukazu není úročena a nemá peněžní hodnotu.
Pokud hodnota propagačního poukazu nepokryje částku objednávky učiněné zákazníkem, může zákazník rozdíl doplatit jinou formou platby.

8 Podmínky pro dárkové poukazy:

Zákazník má možnost zakoupit dárkové poukazy, které může využít v obchodě. Dárkové poukazy budou zaslány e-mailem nebo poštou na adresu zákazníka.
Dárkové poukazy lze uplatnit pouze v obchodě.
Dárkové poukazy nelze použít k nákupu dalších dárkových poukazů.
Částka dárkového poukazu není úročena a nemá žádnou peněžní hodnotu. Dárkové poukazy lze uplatnit pouze v průběhu objednávky.
Objednávku dárkového poukazu lze kdykoli zrušit až do jeho uplatnění.
Dárkový poukaz se považuje za uplatněný, pokud byl použit jako platba při objednávce.
Pokud částka dárkového poukazu nepokrývá hodnotu objednávky zadané zákazníkem, může zákazník rozdíl doplatit jakoukoli formou platby.
Při platbě objednávky může zákazník uplatnit libovolný počet dárkových poukazů.
Dárkové poukazy lze kombinovat s jedním propagačním poukazem na jednu objednávku.

IX. Reklamace .

(1) Prodávající jako prodávající odpovídá zákazníkovi za vady (právní i fyzické) zboží zakoupeného zákazníkem v rozsahu stanoveném ustanoveními občanského zákoníku.

(2) Veškeré vrácení zboží může zákazník provést jakýmkoliv způsobem. V případě vrácení zboží se doporučuje, aby zákazník zaslal zboží na adresu sídla prodávajícího.

(3) Oznámení o nesouladu zboží s kupní smlouvou a příslušný požadavek může kupující učinit jakýmkoli způsobem. Oznámení může kupující učinit e-mailem na adresu:
[email protected] nebo písemně na adresu prodávajícího. Pokud je to možné a nutné pro posouzení nesouladu zboží s kupní smlouvou, lze jej doručit i na výše uvedenou adresu. Reklamační formulář

4. Vyřízení reklamace prodávajícím probíhá ihned, nejpozději do 14 dnů od obdržení vyjádření zákazníka k reklamaci.

(5) Od okamžiku převzetí zboží je kupující povinen zboží řádně skladovat a zacházet s ním. Vrácené zboží by mělo být nepoužité, bez zápachu, čisté a s připevněnými visačkami, jakož i zabalené tak, aby nedošlo k poškození zásilky během
6.

Následující skutečnosti nejsou důvodem k reklamaci:

rozdíly ve vzhledu doručeného zboží a objednaného zboží zobrazeného na webových stránkách, které vyplývají z odlišného nastavení (parametrů) monitoru zákazníka. Prodávající se však zavazuje, že ve lhůtě 14
(čtrnácti) dnů od převzetí zboží může zákazník požadovat výměnu zboží za jiné zboží stejného sortimentu z důvodu nevyhovujících parametrů zákazníka, zejména – z důvodu barvy nebo velikosti.
Nevhodné péče o zakoupené zboží. Způsob čištění šál, čepic, rukavic, svetrů je uveden na výrobku. Pokud na výrobku informace není, požádejte o způsob čištění prodávajícího.

X. Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Každá změna obchodních podmínek bude registrovaným uživatelům oznámena e-mailem s právem odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Změny obchodních podmínek se nedotýkají práv zákazníka nabytých před účinností nových ustanovení obchodních podmínek.

(2) Změněné Obchodní podmínky jsou pro zákazníka závazné, pokud byly splněny podmínky uvedené v § 384 Občanského zákoníku, tj. zákazník byl o změnách řádně informován a nevypověděl smlouvu o poskytování nepřetržitých elektronických služeb do 14 dnů ode dne oznámení.

(3) Případné spory vzniklé mezi prodávajícím a zákazníkem budou řešeny v první řadě jednáním se záměrem uzavřít spor smírně. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, bude kterákoli ze stran oprávněna obrátit se na věcně a místně příslušný soud.

(4) Spory, které se nepodaří vyřešit mezi prodávajícím a zákazníkem smírnou cestou, budou řešeny příslušnými obecnými soudy v souladu s platnými právními předpisy.

(5) Ve všech záležitostech týkajících se transakcí v internetovém obchodě může zákazník kontaktovat prodávajícího následujícím způsobem:

(a) poštou na adresu: 55-093 Brzezia Łąka ul. Sportowa 11d.

b) telefonicky 0048 533501533

c) prostřednictvím e-mailu: [email protected]

(6) Ustanovení Pravidel a Řádu se vykládají způsobem zajišťujícím jejich soulad s platnými právními předpisy.
(7) Tento řád a pravidla vstupují v platnost dne 28. 1. 2023.

Příloha č. 1 Pravidel. Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
od smlouvy.

VZOR POUČENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne, kdy převezmete zboží nebo kdy zboží převezme vámi určená třetí osoba jiná než dopravce. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat prodávajícího jednoznačným prohlášením dopisem nebo e-mailem.
Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Účinky odstoupení od smlouvy
Odstoupíte-li od této smlouvy, vrátíme Vám všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku toho, že jste si zvolili jiný typ dodání než námi nabízený nejlevnější typ standardního dodání), a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit své
odstoupit od této smlouvy. Platbu vám vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; v každém případě vám v souvislosti s tímto vrácením nebudou účtovány žádné poplatky. Zboží nám prosím zašlete zpět nebo předejte na adresu sídla prodávajícího neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty.
Přímé náklady spojené s vrácením zboží (náklady na vrácení) nesete vy. Odpovídáte pouze za případné snížení hodnoty předmětu, které vzniklo v důsledku používání předmětu jiným způsobem, než který je nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti předmětu.

Příloha 2 k obchodním podmínkám. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy.
(Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy).